No cześć.

Czołem 😉 Mam nadzieję, że jeszcze mnie ktoś pamięta.

 

Z niewiadomych przyczyn pod koniec listopada mój dostęp do WordPressa został zablokowany. Od tak sobie. Żadnej wiadomości. Dopiero z dniem dzisiejszym [4.02.2016] dostęp został odblokowany.

 

Zapisane w szkicach mam wpisy ze Święta Dziękczynienia, Świąt Bożego Narodzenia, II Wyprawy do Kanady i Dnia Świastaka oraz wielu innych. Wszystkie pojawią się na blogu przez parę następnych dni 🙂

 

Witam ponownie 🙂

One thought on “No cześć.

  1. Hej, znalazłam Twojego bloga na facebooku szkoły, jest naprawdę fajny. Wszystkie posty naprawdę miło się czyta, może trochę więcej zdjęć?
    Gratuluje spełniania marzeń i życzę aby te co się jeszcze nie ziściły dołączyły do grona tych spełnionych.
    Czekam na kolejne posty,
    pozdrawiam Misia P.

    Like

Leave a comment